Методична скарбничка

ДОДАВАННЯ ЧИСЛА ЧАСТИНАМИ (1 КЛАС)

І СПОСІБ ДОДАВАННЯ 

КРОК 1


КРОК 2


КРОК 3



КРОК 4


ІІ СПОСІБ  ДОДАВАННЯ


КРОК 1



КРОК 2


КРОК 3




КРОК 4




ПОЯСНЕННЯ НАПИСАННЯ ЛІТЕР В ЗОШИТАХ В ШИРОКУ ЛІНІЮ



ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1-2 КЛАСІВ

          Добре слово вчителя - найкращий подарунок дитині. Гарно виводячи кожну букву, можна написати: "Молодець!" , "Спасибі за роботу!" , "Задоволена тобою!"
          Мотивуючи оцінку, вчитель привчає дітей до самоконтролю, самооцінки знань Вона сприймається учнями як справедлива, єдино правильна, як основа створення дружніх взаємин між дітьми, з одного боку, та між учителем і вихованцями з іншого боку.  Вербальне оцінювання

ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ НАВИЧОК ПИСЬМА


Графічна навичка формується повільно і потребує тривалого часу. За роки початкового навчання вчитель має сформувати її досконало. Шляхом правильного добору та проведення спеціальних вправ слід виробити в учнів сталий почерк, який при переході до скоропису збереже чіткість написання.     
формування графічних навичок письма

Презентація досвіду
з досвіду роботи над проблемою

НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ, ЧИ ДАЮТЬ ВОНИ КРАЩІ РЕЗУЛЬТАТИ?!

«Однією з найсерйозніших хиб нашої шкільної практики є те, що, навчаючи дітей,  працює переважно вчитель», - цю думку В.Сухомлинського можна застосовувати до характеристики навчального процесу й на сучасному етапі. Ми навчаємо так, як навчили нас. Ми як викладачі часто покладаємося на ті методи навчання, які завжди використовуємо, незважаючи на безліч досліджень, які свідчать про бажання учнів вчитися активно. 
Нетрадиційні уроки. Чи дають вони кращі результати?!

РОЛЬ НОВАТОРСЬКИХ ІДЕЙ АРОНА БОРИСОВИЧА РЕЗНІКА ПО РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

            В.О. Сухомлинський писав: «В учнівському колективі повинен битися пульс допитливої думки, прагнення до горизонтів науки, цікавих, захоплюючих проблем і книг». Арон Борисович  підтримував цю думку  та підкреслював тісний взаємозв'язок між уроком та позаурочною діяльністю школярів для саморозвитку  і самореалізації кожної дитини. Він наголошував: «Необхідна система дій школи з розвитку пізнавальної діяльності учнів, яка повинна мати за основу єдність урочної та позаурочної роботи: пізнавальна діяльність на уроці спонукає учня до пошуку можливостей для розширення знань в гуртках, клубних обєднаннях , а позакласні заняття стимулюють внутрішні прагнення до пізнання основ наук на уроці». 
Роль новаторських ідей А.Б.Резніка по розвитку творчої особистості учня

ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС

В.О. Сухомлинський писав: «Ми маємо справу з самим важким, безцінним, самим дорогим, що є в нашому житті, - з людиною. Від нас, від нашого уміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить його життя, здоровʼя, розум, характер, воля, його місце і роль в житті, його щастя».
І це дійсно так. Зараз перед учительством постало важливе завдання: виховати людину, яка готова жити в демократичному суспільстві, готова діяти так, як підказують її власні переконання. Це питання хвилювало і Василя Олександровича, який мав справу з наймолодшими громадянами. Його концепція виховання творчої особистості примушує задуматися над багатьма проблемами педагогічної науки і практики. 
Творче використанння спадщини В.О.Сухомлинського


Немає коментарів:

Дописати коментар